Województwa
 •Dolnośląskie [588]
 •Kujawsko-pomorskie [45]
 •Lubelskie [152]
 •Lubuskie [80]
 •Łódzkie [119]
 •Małopolskie [321]
 •Mazowieckie [299]
 •Opolskie [9886]
 •Podkarpackie [99]
 •Podlaskie [46]
 •Pomorskie [162]
 •Śląskie [432]
 •Świętokrzyskie [41]
 •Warmińsko-mazurskie [76]
 •Wielkopolskie [191]
 •Zachodniopomorskie [73]
Statystyki
Online: 7
Online zalogowanych: 0
Ogłoszeń: 15771
Odwiedzin dziś: 213
Odwiedzin ogółem: 353738
Wiadomości
Reklama
. .
Newsletter


Zobacz również

Analiza dla e-commerce



Cena: 1zł
Miasto: cała Polska
Telefon: 691904119

Wyświetleń: 35
Ocena: 6 Głosów: 1
Wykonujemy analizy dla e-commerce. Więcej informacji: http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych. Szybko zmieniające się otoczenie ekonomiczne, technologiczne i polityczno-prawne sprawia, że informacja staje się szczególnie istotną kategorią zasobów. Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją. Zakres usługi - Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących - Analiza sprzedaży, kosztów i zysków - Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków - Analiza rentowności - Analiza przyczynowa zmian rentowności - Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków - Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe - Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point) - Analiza zachowań klientów - Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta - Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu - Analiza koszyków zamówień - Analiza zwrotów towarów - Analiza efektywności kampanii promocyjnej - Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce - Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku - Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej - Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego - Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy - Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy
Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie - Regulamin

Komentarze

Brak komentarzy!

Komentowanie dostępne dla zarejestrowanych użytkowników

Promowane


. .

.