Sales Support Manager for Investments

Województwo: Dolnośląskie
Miasto: Dobrzeń Wielki

Wyświetleń: 23
607xxxxxx (Pokaż numer)
Ocena: 0 Głosów: 0

Ocenianie dostępne dla zarejestrowanych użytkowników
Województwo: Dolnośląskie
Miasto: Dobrzeń Wielki

Wyświetleń: 23
607xxxxxx (Pokaż numer)
Ocenianie dostępne dla zarejestrowanych użytkowników
. . .

Opis stanowiska:

·         Ukierunkowanie na rozwój współpracy z inwestorami, konsultantami bezpieczeństwa, generalnymi wykonawcami poparte wynikami sprzedażowymi:

a.       w działach handlowych

b.       oraz w zakresie rozwoju sprzedaży rozwiązań wysokomarżowych

·         Uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych na budowie na życzenie architekta, inwestora, generalnego wykonawcy, działów handlowych AA Region Polska, celem przedstawienia przyjętych w projektach rozwiązań ASSA ABLOY,

·         Ścisła współpraca z działami handlowymi w ramach koordynowanych projektów oraz przekazywanie wytycznych produktowych w zakresie przygotowywanych ofert,

·         Wdrażanie działań zmierzających do zwiększenia HIT Rate Specyfikacji, poparte wynikami,

·         Ścisła współpraca z Zespołem Specyfikacyjnym w zakresie koordynowanych projektów oraz inicjowanie współpracy z Działami Projektowymi/ kierownikami, projektów/konsultantami bezpieczeństwa zatrudnionymi u Inwestorów celem nawiązania stałej współpracy specyfikacyjnej,

·         Gotowość do odbywania podróży służbowych zgodnie z wymaganiami roli.

Wymagania:

 

·         Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane architektura i budownictwo lub pokrewne związane z branżą),

·         Doświadczenie w branży budowlanej, w tym w obszarze stolarki otworowej oraz elementów ochrony pożarowej (drzwi, bramy, kurtyny, okucia, elementy kontroli dostępu, systemy budynkowe). Preferowane doświadczenie w pracy  u inwestora, generalnego wykonawcy , producenta/ dystrybutora drzwi i okuć.

 

Praktyczne umiejętności:

·         Dobrezrozumienie praktyk uczestników procesu inwestycyjnego: inwestorów, projektantów, generalnych wykonawców,

·         Silna orientacja na sprzedaż i klienta,

·         Umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i prezentacyjne,

·         Umiejętność czytania rysunków technicznych oraz koordynacji branżowej,

·         Znajomość oprogramowania Autodesk® AutoCAD®; preferowane doświadczenie w pracy z narzędziami BIM,

·         Dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość głównych programów Microsoft „Office Suite” (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),

·         Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz norm dotyczących wyrobów budowlanych,

·         Język angielski na poziomie bardzo dobrym.

 

Oferta:

·         Umowa o pracę,

·         Narzędzia pracy: Samochód, Laptop, Telefon,

·         Prywatna opieka medyczna Medicover Premium,

·         Karta sportowa,

·         Elastyczne godziny pracy,

·         Dofinansowanie do nauki języka obcego,

·         Ubezpieczenie na życie,

·         Dofinansowanie do wypoczynku,

·         Możliwość rozwoju w dynamicznej organizacji,

·         Dostęp do szkoleń,

·         Zgrany zespół i dobrą atmosferę pracy.

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV poprzez poniższy link aplikacyjny:

https://career2.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=10617&company=assaabloya&st=932745D9D94A2D7DA489516782B48E54ED149D25

 

 

 

Zgłoś nadużycie
Zgłoś nadużycie - Regulamin

Komentarze

Brak komentarzy!

Komentowanie dostępne dla zarejestrowanych użytkowników